دل نوشته های نگار

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
۰۹
فروردين ۹۳

فکر میکنم با هجوم سوالهام به سمتش دیگه بهم سلام هم نکنه.اینجوری بهتره،دیگه رفته دنبال زندگیش، بی حضور وبی یاد من... امروز هیچ خبری ازش نشد و ظاهرا محل کارهم نبوده... دلم براش تنگ شده..گاهی اوقات دلم شور میزنه ولی مطمینا دلم اشتباه میکنه، این روزا بازار رفت و آمد داغه و او هم مشغوله... این وسط من فقط یه غریبه م براش...دیگه دلم نمیخواد اینجوری باهاش باشم وتحمل ندارم ببینم اونهایی که اینقدر اذیتش کردن اینقدر بهشون میرسه... وهمینطور تحمل حقارت خودم...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۰۹
نگار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی