دل نوشته های نگار

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
۲۹
فروردين ۹۳

تو را بخاطر تمام روز هایی که زنده بودم وزندگی نکردم دوست میدارم.

تو را بجای تمام کسانی که دوست نمیدارم دوست میدارم.

تو را بخاطر دوست داشتن دوست میدارم.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۹
نگار

نظرات  (۱)

۲۹ فروردين ۹۳ ، ۰۱:۱۳ مسعود مردانی
بسیار لذت بردم. خوشحال میشم به وبلاگ من  هم سر بزنی و نظرت رو بگی.
اگر دوست داشتی تبادل لینک داشته باشیم سایت های من رو لینک کن و اطلاع بده تا من هم با افتخار شما رو لینک کنم
سایت های من:
دانلود آهنگ جدید                   weplus.ir
و سومیش هم همین سایتم توی بلاگه. به آدرس weplus.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی